Знайдемо всі слабкі і сильні сторони сайту, вкажемо на всі помилки, і дамо конструктивні поради на покращення позицій і для залучення більше аудиторії
SEO аудит це комплекс дій, які спрямовані на підвищення відвідуваності сайту і збільшення продажів. Головне завдання СЕО спеціаліста – перевірити, як саме працює сайт. Аудит охоплює все. У тому числі перевіряється якість інтерфейсу, чи добре працюють всі кнопки. Також має значення, як швидко завантажуються сторінки, чи нормально функціонує навігація. Не останнє місце займає і те, як сайт ранжується пошуковими системами, та яке місце займає у видачі результатів за основними пошуковими запитами.
Професійний SEO аудит сайту дозволяє зрозуміти, чи добре він працює, чи задовольняє всі потреби цільової аудиторії.
Першим чином необхідно дослідити сайт, щоб зрозуміти:
Спочатку варто зробити повний аналіз діяльності, щоб відповісти на головне питання – чому немає потрібного результату. Технічний SEO аудит сайту та дослідження юзабіліті дозволяє зрозуміти, чи є проблеми у коді, структурі сайту та його конкретних сторінок. Вдасться оцінити, як саме користувач сприймає форми та дизайн в цілому, у чому саме полягають складності. Спеціалісти проводять дослідження змісту. Головна мета цього процесу – зрозуміти, які саме помилки були допущені. Після того як аудит сайтів буде завершено, то буде складений повноцінний список рекомендацій з приводу подальшої СЕО-оптимізації.
Результати перевірки дають розуміння, як вчинити далі.
СЕО аудит дозволяє зрозуміти безпосередні проблеми. Після того як слабкі місця будуть виявлені, потрібно починати нам ними працювати. Потім починається серйозна робота з ПЗ, семантикою, інтерфейсом та іншим. Все це покликане збільшити відвідуваність завдяки підвищення привабливості сайту для пошукових систем. Пошуковий аудит сайтів дозволяє зрозуміти, чому системи ігнорують його та не розміщують на перших позиціях видачі Google.
Після оптимізації сервіс буде мати всі відповідні характеристики, які дозволяють підвищити кількість запитів та результати видачі. У результаті з’являться нові клієнти та підвищаться продажі. Спеціалісти нашої студії не тільки майстерно проведуть технічний аудит сайту, дослідять його юзабіліті, але й займуться ефективним просуванням.
Отримання статистики його роботи, де будуть вказані усі потрібні метрики.
Пошук у різноманітних параметрах сайту (у контенті, дизайні, інтерфейсі, посиланнях та інших аспектах) помилок і способу їх вирішення.
Зокрема, можна зменшити його вартість, якщо відмовитись від зайвих статей витрат.
Отримання рекомендацій від експертів, щоб покращити роботу сайту, конверсію, збільшити продажі
Кожна перевірка починається з дослідження швидкості завантаження сторінок. Наразі, Google зробив цей параметр основним при просуванні сайту. Чим краща швидкість у сайту, тим вище він в видачі пошуку
Сайт неодмінно повинен бути оптимізований, щоб його можна було легко знайти в пошукових системах. Представлений аудит дозволить зрозуміти його видимість, а також знайти шляхи для вирішення цих проблем
Сайт неодмінно повинен бути наповнений якісним, та унікальним контентом. Прогалини у питанні наповнення контентом помітні тоді, коли була пропущена тема, якою найбільше цікавиться цільова аудиторія
Технічних вимог до сайту є достатньо. Помилки 300, 400 чи 500 вказують на різні проблеми сайту, я по своєму впливають на ранжування. Професійна аналітика дає можливість швидко знайти технічні помилки та своєчасно їх виправити
Сайт повинен бути інтуїтивно зрозумілим. Якщо відвідувачу не зручно ним користуватись, то він просто закриє його. Якщо таке траплятиметься часто, то Гугл це врахує і зробить для себе висновки, що сайт є не зручним, і не дуже цікавим для людей, і понизить його позиції в видачі
Він повинен однаково добре відкриватись для відвідувачів у всіх областях України, і на всіх відомих пристроях, таких як монітори комп’ютерів, ноутбуки з різними розширеннями екрану, планшети, мобільні пристрої на різних операційних системах, телевізори, і так далі
Не має значення, ви тільки створили сайт або оновили його, СЕО аудит сайт треба провести для покращення досвіду користувача, СЕО-оптимізації та інших важливих процесів.
З якою періодичністю треба проводити аудит?
Якщо це маленький сайт, то достатньо перевіряти його 1 раз у 6 місяців. Для великого сайту (враховується кількість сторінок та трафік) періодичність вже може складати 3-4 рази на рік.
Якщо є змога то потрібно також робити міні-аудити сайту, перевіряючи його функціонал, якість навігації, чи коректно працюють інтерактивні елементи і кнопки. Так вдасться завжди залишатись у курсі якості роботи сайту та швидко розв’язувати будь-яку проблему.
Високі позиції в пошуку на 100% дорівнюють зростанню кількості зацікавлених відвідувачів на сайт
Збільшення візитів, прямо впливає на продажі і на ранжування сайту пошуку в Google
Відвідувачі сайту максимально ефективно стають Вашими клієнтами чи покупцями
Ваші продажі виростуть, адже відвідувачі більше купляють і замовляють послуги саме у Вас
Ваша компанія стає більш відомою і кількість клієнтів постійно збільшується
В майбутньому це створить міцний фундамент сайту на конкурентному ринку
SEO аудит сайту – це індивідуальний проєкт. Ціна послуги буде залежати від багатьох факторів. А саме: наскільки глибоку потрібно проводити перевірку які саме аспекти охопити. На нашому сайті ви зможете замовити аудит сайту та отримати детальний звіт фахівців.
Аудит сайту – це ключовий етап у визначенні та виправленні проблем, які можуть впливати на його ефективність. Він дозволяє виявити технічні, контентні та інші аспекти, які можуть перешкоджати оптимальному функціонуванню сайту та його видимості в пошукових системах.
Аудит сайту охоплює різні аспекти, включаючи аналіз технічного стану (швидкість завантаження, мобільна оптимізація), перевірку контенту на унікальність та ключові слова, оцінку структури сайту, аналіз зовнішніх та внутрішніх посилань, а також перевірку безпеки сайту.
Частота проведення аудиту залежить від об’єму та динаміки змін на сайті. У більшості випадків рекомендується проводити аудит не рідше одного разу на піврік або при важливих змінах у вмісті, дизайні чи структурі сайту. Постійне моніторинг та аудит дозволяють підтримувати сайт у відмінному технічному стані та оптимізувати його для поточних вимог пошукових систем.
Вартість аудиту сайту може варіюватися в залежності від різних факторів, таких як розмір сайту, складність завдань, обсяг контенту та інші специфікації. Для отримання конкретної вартості аудиту, зв’яжіться із нашим представником, який надасть вам індивідуальний розрахунок враховуючи усі ваші потреби та очікування. Нагадуємо, що аудит сайту – це важлива інвестиція в успішність вашого веб-проекту, допомагаючи виявити та усунути проблеми для досягнення оптимальної продуктивності та видимості в інтернеті.
Поставте питання нашому менеджеру за телефоном:
+38 (063) 812 26 41, або замовте зворотний дзвінок.