Проводимо моніторинг ринку, підбираємо ключові слова, плануємо бюджет, організовуємо рекламну компанію. Позитивний результат і потік клієнтів відразу після запуску реклами.
Контекстна реклама сайту – це ефективний інструмент цифрового маркетингу. Він базується на показі оголошень. Вони можуть мати текстовий формат, медійний, відео та інший. Ці оголошення демонструються користувачам на основі їх запиту, змісту сторінки, яку вони відкривають. Послуги контекстної реклами дозволяють донести комерційне повідомлення рекламодавця до споживача. Оголошення будуть показуватись тим, хто максимально зацікавлений в пропозиції. Тут враховуються інтереси, запити та попередня поведінка в Інтернеті. Реклама в Гугл – найбільш популярна послуга, бо саме ці системи є лідером серед сучасних пошуковиків.
Наразі є 4 основних види, кожен з них направлений на різноманітні ніші та окремі групи ЦА. У конкретних ситуаціях найбільшу ефективність має комбінація декількох видів, щоб досягти найбільшого результату. Можна використовувати наступні різновиди реклами:
Продемонстрована у вигляді результатів у формі текстових оголошень з заголовками та відповідною відміткою комерційної пропозиції. Оголошення буде продемонстроване у відповідь на запит користувачів вгорі над видачею системи (до 4 оголошень) та внизу під нею (до 3-х).
Вона демонструється у вигляді відеоролика, який користувач зможе побачити перед або при перегляді відео на Ютуб або ж партнерських сайтах. Цей інструмент дозволить популяризувати торгову марку.
Це може бути статичний або динамічний медійний банер з текстовим описом та посиланням.
Ваше оголошення буде показано людям, які відвідали сайт.
Оптимальний варіант обирається в залежності від особливостей бізнесу, яка саме обрана стратегія просування ресурсу та іншого.
Зокрема, ефективним інструментом для інтернет магазинів буде Торгова Гугл Кампанія, яка дозволяє:
Ми використовуємо різні інструменти для кращого результату.
Контекстна реклама в Гугл дозволяє залучити максимум зацікавлених людей. Її налаштування дають можливість обирати:
У результаті трафік збільшується. Також росте чисельність клієнтів/покупців. Крім того, можна налаштувати показ реклами не тільки в Google, але й в інших системах, щоб привернути максимум користувачів.
Головне завдання даного інструменту у тому, що правильна стратегія та відповідне налаштування дають можливість:
Але потрібне грамотне налаштування. Також вадливий вибір відповідної форми реклами.
Контекстна реклама Google – чудовий інструмент для збільшення продажів товару або послуг компанії. Її сенс у тому, щоб створити оголошення, яке побачать юзери. Це буде відбуватись під час використання пошукової системи, а також в ресурсах партнерах Гугл, до прикладу на Ютуб.
Реклама в Гугл Адс зосереджена на тому, що комерційні пропозиції будуть демонструватись потенційному клієнту тоді, коли він проявить інтерес до товару/послуги. Представлений спосіб не потребує великих фінансових інвестицій. Рекламодавець буде платити тільки за перехід по посиланню на цільовий сайт. Наша студія надає повний комплекс послуг:
Соціальні мережі – це 14 мільйонів потенційних клієнтів, тільки в Україні (Facebook+Instagram). Банкіри і фермери, менеджери різних рівнів, матусі і підлітки – всі, хто Вам потрібен. Завдання всього одне – за допомогою можливостей рекламного кабінету знайти Вашу цільову аудиторію і показати цікаву для неї пропозицію. Щодня на цьому майданчику відбуваються тисячі продажів.
Відповідь очевидна. Приміром, основну кількість клієнтів, ми також отримуємо завдяки рекламі в соціальних мережах, а саме – з лідогенераціі Фейсбук. на обставини, що змінилися.
Знаючи як це працює, розуміючи, які інструменти пропонують соціальні мережі для взаємодії з клієнтом, а також визначивши свою цільову аудиторію, успішність такої рекламної кампанії приречена на успіх. Водночас, якщо одна з цих складових випадає – картковий будиночок руйнується. Немає сенсу крутити рекламу на аудиторію, про яку Ви нічого не знаєте, і водночас, немає сенсу запускати рекламу на аудиторію, яку Ви добре опрацювали, але не знаєте принципів роботи рекламного кабінету. Саме тому, перед початком роботи ми опрацьовуємо його цільову аудиторію, чому він має купити саме тут, які переваги чи недоліки перед конкурентами і т.д.
З нами працюють клієнти з найрізноманітніших ніш: будівництво, харчування, товари для дому та дітей, освітні проєкти, прикраси тощо. У кожного проєкту свої нюанси, а отже, і різні інструменти для досягнення цілей. У когось найкраще приносить конверсії чат-бот, в інших – трафік на сайт, у третіх – лідогенерація тощо.
Звідси стає зрозуміло, що правильніше буде поставити запитання: які саме методи реклами дадуть змогу Вашому бізнесу отримувати клієнтів? Важливо розуміти принципи алгоритмів видачі контенту в стрічці конкретної соціальної мережі, не важливо, Facebook це чи YouTube.
Ми підберемо для Вас оптимальні рішення для підвишення ефективності бізнесу
Грамотне планування рекламної компанії - запорука її ефективності та досягнення поставлених цілей. Підготовка здійснюється з урахуванням термінів проведення та етапів. Такий підхід дозволяє уникнути додаткових витрат на маркетингові заходи та досягти відмінних результатів. Глибокий аналіз ніші, цільової аудиторії, конкурентів. Технічний аналіз сайту та його юзабіліті. Відсіювання нецільової аудиторії з метою зниження витрат.
Запуск рекламної кампанії триває до 3 днів. Грамотне планування на попередньому етапі та швидке впровадження рекламної стратегії дозволяє ефективно залучати аудиторію та миттєво реагувати на попит. Впровадження рекламної стратегії різних каналах із залученню ЦА. Налаштування автоматизованих сервісів, щоб стежити за ефективністю рекламних кампаній та отримати максимальний результат.
Щомісячний аналіз рекламних кампаній із урахуванням неконверсійних запитів. Оптимізація бюджету та за необхідності зміна стратегії проведення рекламних заходів. Створення рекламних оголошень, орієнтованих різні ЦА і виявлення кращого, найефективнішого. Аналіз даних Google Analytics. Формування цілей на відвідування сторінок, кліки та заповнення форм, оформлення покупок.
Ми систематично повідомляємо про результати рекламної кампанії та надаємо інформацію про нашу роботу. По можливості ми пов'язуємо обліковий запис Реклами з обліковим записом Google Analytics, де ви можете постійно перевіряти результати ефективності реклами в пошуковій мережі.
Ми створюємо ефективну контекстну рекламу швидко та якісно. Перед початком роботи над вашою рекламою ми вивчаємо сферу діяльності, оцінюємо відвідуваність сайту, поведінку відвідувачів ресурсу. Грамотно підбираємо запити, за якими відвідувачам буде легко знайти ваш сайт. Наші оголошення створюються за методикою, що продає, з використанням слів, що виділяються. Ми досягаємо зменшення вартості кліка для наших клієнтів на 25-30% шляхом додаткової оптимізації:
Наше завдання – якісно виконати роботу. Для цього ми щодня аналізуємо і коригуємо необхідні позиції, оптимізуємо цільові сторінки, використовуємо ефективні ключі в тексті. Аналіз ефективності контекстної реклами проводиться по днях і часу доби. Цільову аудиторію визначаємо за статтю, віком, інтересами, пристроями, з яких виконано вхід в Інтернет.
Поліпшення ранжування сайту в результатах видачі пошуковою системою Google
Ефективне просування ресурсу в мережі та виведення сайту в топ.
Максимальне охоплення потенційних клієнтів та залучення нових клієнтів.
Збільшення прибутковості компанії через велику кількість цільових дій на сайті.
Підвищення органічного трафіку без прив’язки до ціни за клік.
Впевненість в ефективності “білої” SEO-розкрутки сайту, що виключає можливість небажаних наслідків.
Ця послуга підійде для бізнесів будь-якої ніші та рівня конкуренції як в Україні, так і за її кордоном.
Завдяки настроюванню контекстної реклами на вашому сайті збільшиться кількість конверсій, кількість цільового трафіку за короткий термін.
Виконати перший запуск рекламної кампанії можна протягом 5 днів, але важливо розуміти, що відстежити ефективність такої кампанії вийде не раніше ніж через 2 тижні. Це з тим, що рекламні кампанії мають пройти етап навчання.
Рекламний бюджет формується кожного проекту індивідуально. Його величина залежить від конкуренції, від кількості рекламних кампаній, що просуваються, а також від обраної стратегії просування.
Вартість робіт формується виходячи з необхідного обсягу робочих годин для проекту в залежності від поставленої мети та термінів їх досягнення. Проджект-менеджери складають детальний план робіт на звітний період та проводять оцінку трудовитрат згідно специфікації завдань.